lördag 28 april 2012

Cheesecake

Funderar på att köpa lite saker så man kan baka. Hmm.. Ja så får det nog bli. Behöver in till systemet med. Inte till mig dock, får inte dricka på ett tag framöver. :) Och det gör inte ett dugg. Det där med att ut å supa är något som jag lagt bakom mig. Känner inte alls för att ut å festa å vingla omkring i för höga skor och för urringad tröja. Nej tack! Sen är det väldigt trevligt att träffas några stycken och sitta å prata skit och kanske ta en grogg eller så men inte något som jag längtar efter. Längtar mest efter bebis just nu. :)

Som sagt, baka, cheesecake tänkte jag göra. Till i eftermiddag och sen kärleksmums till lillfisans födelsedag. Kanske göra många så det räcker till min lille prins med, han fyller ju år snart han med. :)

Nä, fixa disken och lite sånt kanske innan jag kör iväg för att inhandla allt som behövs. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar