måndag 30 april 2012

Solsken!

Underbara väder! Soligt och varmt! Älskar det! Sväller dock upp en aning nu när jag är gravid och det är varmt. Men, jag är inte gravid i en evighet heller. :P

Om en stund är det dax att tända grillen! Så jag ska strax ta å göra en sallad och lite annat gottigt som ska vara till.

Varit i älmhult idag och fixat lite ärenden. Så nu är presenten till mormor klar! Skönt att ha det färdigt. Fannys presenter är också klara, fin fint! Nu är det bara tårtan kvar, men den bakas av konsumbagaren. :P Så den hämtar jag på fredag. :)

Jahanähä, skulle kanske sätta lite fart och förbereda maten. Tror bestämt jag ska ta och försöka få familjen med ut på en promenad sen med. :) Imorgon är älsklingen ledig, ska bli skönt att ha honom hemma lite!:)

Nä, fixa tillbehör till grillningen va det ja.

Hopp och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar