torsdag 10 maj 2012

Ingen rubrik

Kommer inte på någon lämplig rubrik så skiter i det.
Fick min nya mobil härom dagen! Weeeeei! Love it! :)

Varit i älmhult en runda, träffade E och V en snabbis. Skoj! :) Handlade inför helgen men får se hur mkt som behövs ändå. Inte ofta man handlar utan att det är någonting man glömmer.

Bebis i magen växer så det knakar, magen är stor tycker jag. Fast vissa säger jag inte har någon mage, pfft, eller hur. Försök inte vara snäll genom att säga så för jag vet att det inte är sant.

Ska fortsätta min rensning på facebook med tänkte jag. Eller kanske skulle stänga ner skräpet helt?
Hmm, får ta en funderare på det tror jag.

Fanny fyllde år förra veckan. Lilla prinsessan! :) Hade lite kalas och de som inte va här och firade skickade hälsningar. :)



Nu säger jag tack och hej. Läggdax av små gullungar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar