torsdag 10 maj 2012

Fuska

Just nu finns massor som gör den här "tjockis"operationen. En del kan jag förstå om de verkligen försökt allt men inget fungerar. Men väldigt många har gjort det på grund av lathet. Varför? Hälsan blir inte bättre för att en operation görs och kilon rasar. Det behövs mer än så. Motion behövs ju fortfarande. Men de finns som sagt många som fortsätter på samma vis som förut dock aningen smalare. Men de finns ju dom som vet att för att det ska vara nytta med operationen så behövs motionen.
Skit samma. Jag vågar inte göra den, annars kanske jag med skulle gjort det. Eller nä, det är inte värt det. Leva på massa piller för att kroppen ska orka med. Aningen onaturligt, man ska äta rätt och därigenom få i sig rätt vitaminer, utan massa tillskott.

Nej nu ska jag fortsätta äta min frukost. Sen blir det städning! Får ta och gå ut en runda med. Måste handla hem till räkmackorna ikväll, det är ju fredagsmys! Godis åt jag igår så det får jag hoppa över hela helgen. Får se hur pass bra karaktär jag har dock.. SKA gå.

Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar