fredag 11 maj 2012

tjocksmock

Usch.. Är inne i en period där allt är kass.. Jag ser bara tjock ut, inte gravidtjock utan tjock.. :/ Håret ser ut som fan.. Vill klippa mig men hur?! Ska man klippa det kort igen eller såg jag ut som en kille då? Det är lättskött som tusan om man klipper det kortare och det är ju faktiskt guld värt många gånger.

Bebis sprattlar på för fullt iaf. :) Börjar bli lite fundersam på om det verkligen är en pojke.. Hmm.. Det va ju inte säkert barnmorskan såg rätt.. Eller? Strunt samma. Bara den lille bebisen e frisk får den va av vilket kön den vill. :P

Ikväll blir det pizza.. Jag som gnäller om att jag är tjock.. yeah, låt oss klämma lite pizza då och göra saken ännu värre.. suck.

Nä nu får jag sätta lite fart, har massa städning att ordna med och har inte gjort många knop här hemma idag tyvärr..

Nu ska jag bygga en koja till barnen sen fixa frallor till dem som dom kan fika på i kojan. :)

Theodor ringer ofta efter sin syster, eller ja, han ringer från sin låtsasmobil.. Gulligt är det iaf.

Nej nu så.. Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar